Fredag

Hej!
Vaknade vid 11. Hemma själv, mamma o dom har vart i uppsala.
Kollat på tv, gått en promenad med hundarna.
Sen har jag försökt fixat bloggen, design och sånt.
Gick åt helvete,  tänkte ta bort bloggen ett tag där.
Men ångrade mig fort ;) tur det!

Just, mamma kom hem med lite saker till mig från staden!


Överlycklig, den som jag provade i söndags ( kollar här)
Tack mamma!
och sen

Ni vet, så att ansiktet blir rent :D



Ah, det var det.
Nu ska jag duscha, senare
vet jag inte alls vad som händer.
Vi får se.



puss
/ Maja

Kommentarer
Tovee säger:

jag vill också ha den koftan men den finns ju inte i s :(

Men du passar as bra i den sweetheart !

2009-09-26 | 22:18:00
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback