I know you want me!

Kom hem från uppsala halv 8 ungefär.
Fick med mig ett par mörka jeans och ett vitt långt linne från gina.
Riktigt nöjd

Sen hittade jag en grymt snygg kofta?

gemig,gemig! NU TACK
köper den nästa gång jag kommer in till stan,
eller ska ju in till stockholm på fredag,wihuu!
Aja, jacka skulle jag köpt ju.
Men hittade ingen, fanfanfan!
Det får bli en annan gång, kanske på fredag?
Får se.
Imorgon är det skolan som gäller, ush-
Tur att vi  bara går 3 dagar, super skönt.

Nu ska jag ?
Jag vet inte, kolla klart på en film.
Yes, så får det bli .

Men först :  en super duper skön låt!

nu filmen,
vi hörs senare kanske.
Puss så länge
/ Maja


Kommentarer
Tovee säger:

den passade du grymt bra i !

2009-09-20 | 21:08:32
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback