teknikens helvete

sitter här på golvet bredvid min jävla skrivare som inte vill sammarbeta.... 
trodde det va slut på färg, hittade inte där man böt så bad niklas om hjälp.
Så hittar vi det, byter alla som behövs. MEN INTE FAN BLIR DET BRA! 
 
och nu håller ja på å grejar här. men lite skitsaker. så hoppas det fungerar. 
annars får jag utbrott......! 
 
 
 
aja, thats life. 
Skolan har varit soft i veckan! 
Idag hade vi liv och lust temadag i skolan, blondinbella kom dit och pratade. 
Var faktiskt jäkligt intrressan, plus att hon var skit duktigt på att prata! 
 
så tummen upp där 
sen satt vi bara å dryga i klassrummet tills vi fick ta vårat pick och pack å dra hemmåt. 
Imorgon börjar vi 11, så jag klagar inte och sen på fredag är vi lediga!!!! 
 
då ska jag även tattuera mig på kvällen.... lagon nervös... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback