Måndag, hejhej

Hej!
blir lite arg på mig själv faktiskt. för att ha bara puplicerar massa bilde utan text,
vet själv, att jag hatar en blogg med bara bilder. då kan man lika gärna hålla sig till instagram, hoho.
men skitsamma, enjoy. gillar bilder ja!
och är sugen på att köpa mig en kamera å börja fota igen, saknar det lite....
 
men aldrig att jag börjar använda min gamla igen,
vi är ovänner. och kommer alltid att vara! hihi
bye bye NikonD40.
 
ja just nu sitter jag i alla fall i skolan, första måndagen jag är här  sen efter lovet.
känns bra. måndags sjuk jae. sjuk idag med. känns det som.
men krigar mig igenom skoldagen endå. med lite klagomål. fast vem klagar inte på måndagar?
boxträning ikväll, som jag verkligen inte känner för. men tove kommer slå mig sönder och samman om ja hitter följer med så. har inge val!
 
 
jaja, jag lever.
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback