fyll din själ med glädje, frihet, inspiration och låt den vägleda dig till din destination

hej !
bloggen ligger åt sidag, instagram och twitter tar över. enklare. bäst ! 

Majvaa @ instagram

IsakssonMaja @ Twitter 

 
hehe, 
haft en otroligt skön dag i skolan idag. Började 10 över 11 och slutade 10 i 2. 
två lektioner, baaaam. 
och igår började jag tove och erica på dans också. Ragga dancehall. 
grymt jäkla kul !! så nu kommer ja se fram emot tisdagar. 
 
huummm, tänkte plugga lite. skriva en insändare och göra lite service uppgifter.
har endå inget bättre för mig. ligger i min säng och stirrar upp i taket medans ja lissnar på musik 
på högsta volym. eftersom jag är hemma själv ;) 
 
men vi hörs, pussen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback