Puh

Halloj!

Myser i i min bästavän. (sängen)
Efter en hård arbetsdag. Haha.
Första dagen på praktiken idag,
Gick kanoners. Va riktigt kul !

Fast något säger mig att jag kommer tycka det är skönt å börja skolan på måndag....

För ack, vilka långa dagar det blir. Inte van !
Hur ska jag klara mig när jag börjar jobba på riktigt ?!
Och feta + i kanten till dom som går i skolan i uppsala och pallar med med det...

Glad att jag går på bruks !
Hahha. Laaaatmasken själv som talar ;)
( fast jag har varit ute på en lång promenad, så så jätte lat är jag inte )

Men varför ska man krångla till det ?
Man gör väl lätt för sig om man kan ?

Nej, nu ska jag sova.
Godnatter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback