Så vet du vad lyckan beror på, men den chansen är sällan så stor

 
fruktansvärt trött idag, haha. försöker komma på ett bra sätt att pallra mig upp imorgon och gå till skolan.
får hälla i mig 2liter kaffe innan kanske.
 
Idag har det varit en bra dag i allafall, hela förra veckan också. känns bra!
tror det inte va någon dag jag bara ville ligga hemma i min säng istället för att vara i skolan.
Visst jag längtar så otroligt mycket efter helgerna. men det gör väl alla normala?
 
men jag har världens finaste klasskompisar, finaste linnsan och mischan.
så dagarna blir så mycket roligare då! plus att jag trivs som tusan med själva linjen.
dock så gick jag och linn å planera våran studentkryssing igår. hahaha.
fast vet att den dagen jag står där, och ska ta studenten så kommer jag gråta som en dåre.
HA12 <3
 
nej, nått avsnitt av grey's sen sleeeepp.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback