When life plays har, play harder.

Hej, jag lever. Knappt.
Haft en förbannat rolig helg med mina fina vänner !

Lördag, Uppsala , hos fredrik. Kom dit vid halv 8. Satt på hans balkong med musik och bara chilla. Vid halv 1 drog vi till donken och träffa lite grabbar.
Åkte taxi från fyra mackarna till station för 120 spänn . Men ojojoj, vilken rulig taxi resa. Dagens , lätt !
Sen satt vi och vänta på 02.30 bussen...

Sov inte en blund på hela natten.
Och i söndags, har nog aldrig varit så skönt att sova !

Idag har jag varit ledig. Frulle och kaffe med Tove innan hon drog sig till skolan .
Imorgon är det jobb, sen lång ledig !
Fyyyyyy så underbart !
_____________________________
Ta hand om er,
Man vet aldrig hur morgon dagen kommer se ut.
Alla mina tankar till dig och din familj.
Du är Stark tjejen! Du fixar det !
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback