I DON'T GIVE A FUK

hejhejhejhej
sitter och klor runt lite, och cepar sönder på att mellansalgs tangent jäveln dampar sönder så
kan får banka för kung och fosterland på den typ.....nästan....

haha, är helt sluuuut. tar hårt att jobba på ica ;)
soov som en levande död inatt. eller känndes som jag låg vaken hela natten.
ajaaa

helgen har varit lugn men as bra.
stooor fest i fredags för min moster. god mat och sköna människor som höll tal, skratta
som aldrig förr.. haha. kom hem 1 typ. stupa i säng.

i lördags chillade jag och erica hemma hos tovsan i vattis.
hängde hos alva med vpn ett tag också.innan vi drog hem.
jag och erica träffa grabbarna grus, kaffe rep hos fredrik innan vi åkte hem.
najsnajs.

och i söndags hängde jag ute i solen med erica,linus,david och simon.
najsnajs.

och idag har ja jobbat...
imorgon är jag ledig
skönt!

kanske blir unkis ikväll
lär la visa sig.
pussssssssss


ojdå, fanns visst en webcam pååå datorn. 320 bilder på my facë.
kuuuuuuuung,fuuuuuuuuuuuul.fu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback