Jag är så mycket bättre i fantasin

hej
lag bloggen åt sidan över helgen.
men hej, igen. jag lever :)

efter en helt okej, eller nej en underbar helg
med världens finaste vänner. vet inte vad jag skulle göra utan dom.
skulle antagligen sitta hemma hela tiden, och aldrig skratta. typ.
för dom gör livet värt att leva, gör livet till en dans. för
när man är med dom så finns bara det som är bra. inget dåligt.

sånt kommer bara när man är ensam.
vilken är jobbigt.

har kommit på att jag trivs bättre tillsammans med folk.
sova med någon, för då sover jag som bäst.
annars är rummet jätte stort och super läskigt.

men inte när man är två, tre fyra eller fem.
ja ni fattar..

jobbigt läge, eftersom jag oftast sover ensam.
så då kan vi räkna ut att jag sover typ sämst
typ jämt.

ae, va hemma idag från skolan.
jobbigt.
ingen bra dag idag.


ska kolla på halv åtta hos mig och äta godis,
massa godis.

puss


Kommentarer
Tove säger:

hemsk bild men gillar dig ändå <3<3

2012-03-19 | 22:20:19
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback