satan i gatan

hoooooooj
haft en förbannat bra helg med fina vänner osv.
spenderade torsdags kvällen, fredag,lördag och största delen av söndagen hemma hos mig.
och ah, fyfan. haft det as bra !
 
satt hemma hos mig och drack fredag lördag med sköna människor.
söndags satt vi mest ute och chilla med tove,fanny,dennis,kim,fredrik,pl,linus och viktor,
och grisen såklart. nöffffnöff. åh pallar inte.! tog massa snygga bilder. hahahhah shit
 
sen på kvällen drog ja,tove och fanny till simbadet och drog ett nattbad.
tokiga. men skönt x)
 
sen satt vi hemma hos tove, kolla film och åt korv.
niclas kom och hälsa på också.. trevlans. dock sov vi inte specielt mycket,
låg och dryga hela natten. ångrar det som fan idag.
för mitt huvud har jag lust och hugga av just nu. dunkar helvetee. blää
och jag ska jobba imorgon, halv 8 till halv 4. dööööda mig????? någon???!
 
jarrå. snart kommer hela tjocka släckten eftersom lillasyster fyller år!
Låser in mig på rummet och väntar på bättre tider. pallar inte va social idag. räddamig..
godnatt....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback