Sååååådärja

Ligger i sängen i min ensamhet och kollar bb finalen !! Ihhhh.

Vafan sitter Camilla utanför ?!
Hon skulle ju vinna :(

Men men , har svårt och bestämma mig vilken jag vill ska vinna...

Men annica är ju ur gullig men förbannat jävla dum i skallen som fortfarande är lika galen i äckel Marcelo.

Hanna , usch !

Amandus tror han ät störst bäst och vackrast. Men bara för att han haft/har ihop det med camilla sååå.
Tror nog han vinner faktiskt ;)

Ajaaaa, tjockar i mig chirre och dirre just nu. Men ah, har sprungit idag faktiskt ! Så ;)
Varit en lugn men helt okej helg.
Fredags va vi ute och förs ihjäl innan vi gunga en kurva .
Lördags höll jag och Tove på att döööö av rastlöshet. Så vi tog med oss erica till Simbadet och drack kaffe !!??
Fullt normalt !

Sen drog vi till Addes kusin där han och Jocke var :)
Kom hem runt 2 typ.

Och idag Uppsala en sväng
Men nu börjar deeeeet
Hejrååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback