happyyy

halllojjjj
så jävla schlut, inte många timmars sömn. hoho.
och nu sitter jag och krigar med myggen, idioter!
väntar på tove och fanny som är i vattis på dragkaamp som latmasken själv
inte palla följa med på.... ;)
 
städat här lite efter igår !
satt här nästan hela kvällen med en hög trevliga människor. (synd bara att folk tycker om att norpa andras saker..)
lissna på musik, spela kort, kubb osv. trevlans.
sen drog vi ner till parken, sög. men gott med maaaaat på grillen ♥
kom väl hem runt 2? jag slockna nästan direkt. dock vakna jag flera gånger eftersom  jag har
österbys drygaste hosta.... dööö
 
eh vafan, några andra avenyn avsnitt innan jag börjar med maten,
 
pusss på er
 
 
Major Lazer – Get Free - Bonde Do Role Remix
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback