söndags ångest, välkommen. det va länge sen.

halloj
sitter här och funderar. haha.
Ska leta rätt på någon bra film som jag och tovsan kan kolla på.
sen kilar jag över till henne :)

inte gjort många knop idag, fram och tillbaka till stan med pappa.
kom hem tomhent. VAFAN har hänt med klädesaffärerna ?
kan dom inte fixa kläder som jag vill ha........

imorgon ska jag till ica och snacka.
antagligen få tider osv. Ska praoa där .. läskigt.
men blir nog kul :))

har inte gjort något vettigt på väldigt länge.
inte gått upp tidigt i veckorna, bara sovit,chillat och kolla tv.
men men :) det fixar nog sig efter ett tag.

nä, nu blir det kaffe med tovsan innan filmen.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback