perry

halloj
sitter här för mig själv och lyssnar på perry . diggarn ;)
Varit ute och övningskört lite nyss, gick faktiskt bra :o
lika i förr går. soft!

tove babblade något om att vi ska ut. men njeaa.
finns ingenting och göra och det suger. totalt.
men endå så vill man inte sitta hemma och inte göra någonting.
för då är lovet slut på två röda.

aja, får se hur det blir med det :)

förövrigt är jag trött på alla klagomål på 96or i östhammar hit och dit.
jag känner några, och dom är hur gulliga och snälla som helst.
alla spårar, alla gör misstag även vi andra så, nje. bara onödigt.
jag tycker lixom, har man problem med en persorn så mycket
ta det med han/hon istället för att sitta och skriva på facebook hur billig och omogen han/hon är osv.
finns många fler än bara 96or som spårar ibland. säkert fler av andra åldrar. så.

pussss


Kommentarer
tovsan säger:

kvällen blev ju rätt chill ändå förutom att hemgången blev tidig..håller helt med dig om det du skriver om 96or !

2012-01-06 | 00:55:21
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback