I'll take care of you

Hej!
Ska strax iväg till sporthallen för gym med tovsan.
Lär ta tag i det där igen..
men vafan, nu jävlar. latmasken ska bort!
önska mig lycka till! det lär jag behöva ;)

har hunnit med mycket idag, svimmat och varit i östhammar.
Jag är fett klen, dom får inte ens sno lite blod utan att jag ska svimma ;)
haha. obehagligt som fan.
Nu vet jag en som kommer va hyper nervös nästa gång det är dags för blodprov. ehe.
men det gick bra till slut, hon fick sitt blod och jag fick min färg tillbaka i facet efter ett tag.

ehm lär packa väskan nu!
ha det bra polare


Har man blivit sårad av en person
behöver man inte göra allt för att såra tillbaka.
Då är man inte så mycket bättre själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback