awesome

hej!
Haft en dunder bra helg med fina vänner!
Fredags drog jag,tove,martin och affe till ladan. Dansa osv.
Det var okej, skulle säkert varit lite roligare om det va lite mer folk som man
kände där. Men helt okej!

Lördags drog jag och tove in till Uppsala
blev kaos,eftersom bankkorten låg hos martin, där det var låst..
Inga bankkort,inga pengar.
Men det löste sig. hahah!
Så vi åkte in, och träffade fina brudarna och åt kina mat. namnam :D
Gick runt lite på stan innan vi tog tåger allihopa, för ennu mera mat och mys.
Sen drog jag,tove och emma till dannemora på fest.

somna halv 3. så är lagom trött nu faktiskt. och godis sugen.... ehe
eh vafan, tror knappast ja pallar mig upp till affären så blir godis lös............ ledsen.......



Kommentarer
tovsan säger:

tack för helgen bästa du ! <3

2012-01-29 | 19:08:24
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback