underbara måndag....

hej solstrålar
sitter och väntar på att en film ska bli klar, sen ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på den.
Pratikiserat idag, kul som fän. hehe. stått o kassan en stund också. noobmaja.

aja, helgen blev awesome. vilket ja kände på mig!
fredags, åkte jag och tove in till uppsala.
mötte fanny,shoppa och åt donken. frös sönder också..
sen hem och fixa oss och dra vidare till martin och sedan
till jocke där även david och niclas vad med och davids lilla nusse hund. hiihih.

roligt. min röst failade också någon gång under kvällen....

lördags drog vi på tjejmiddag hem till carro där också emma var.
bjöds på tacos,kladdkaka,kaffe och grönsaksdipp.

gott, för gott!
kollade på melodifestevalen gjorde vi med.
jag tappade rösten nästan helt. hahah . ojoj

vid halv tolv kom pappa och hämta oss.


ja, lite bilder har jag. fast på mobilen. så dom kommer väl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback