long time ago

hej sweeties.
var för länge sen jag skrev något nu.
har inte pallat, inte haft tid.

men kul har jag haft, men världens bästa vänner.
fredags busade jag med fanny,tove och carro.
först uppsala för shopping osv.

sen österby, hängde på unkan en stund.
innan jag träffade emelie, senare fastnade jag hemma hos niclas där dom satt och nörda...
lördags, firade vi mig med släkten på pappas sida.

fick fin fina presenter.

sen på kvällen drog ja,tove och fanny på party
i norrskedika. hade det as kul =)

sen när vi kom till österby for jag och fanny runt till allt och alla.
kom hem fyra.

så lagom trött igår,
fyllde 17, fick pengar, som nästan är borta nu.
efter som jag köpt en till bebis tiill min teknik pryls samling. haha.

så känner mig otroligt mobbad som sitter här med datorn i kopplad i en 42 tums skärm i mitt rum....


aja, behöver inte åka för än kl 11.40 imorgon. så har sovmorgon.
otroligt skönt!

sen så åker jag och pappa till london på lördag till måndag-
awsomeeeeeeeee


puss på er 


och om ca 3 veckor kommer vi en ny liten familjemedlem.

 

Kommentarer
Tove säger:

lite avis på hur ditt liv ser ut just nu hörrudu !!

2012-02-28 | 23:48:04
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback