julafton

hej mina fina !
Ligger nerbäddad i min nybäddade säng med nytt påslakan och fixar och trixar lite med
bilder och filmer.
 
Fått mig en ny extern hårddisk, precis vad jag behövde. Så försöker få lite ordning på allt.
Sen så har jag fått en massa andra fina julklappar,
mest pengar. Men också en pilates boll av papi, bra kul och sitta o gunga på den. hihi.
Sen hmm, smink, iphone skal ( bling bling ) presentkort och lite annat smått och gott.
sjukt nöjd!
 
men åh, maten är nog det bästa ♥
matvrak som man är !
 
och nu kan jag nog också tala om att vi ska få en ny familjie medlem på annandan.
en liten fransk bulldog !!!!!!!!!!!!! bääästa julklappen. en liten minigris som sprungit in i vägen typ,
så ser den ut. så söt! om ni frågar mig. (A)
 
 
men jooo,
nu ska jag kolla på någon film.
God jul på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback