jävla grejer

hoj
ligger i sängen och kollar film, yterst ovanligt för mig den senaste tiden.. ´
borde ut och röra på mig, men vill helre ta moppen upp till affären och köpa nåogt gott.. stog imot i söndags,igår och (idag?)
men vafan, det är juuuu sååå gott med chips,godis,popcorn osv.. :/
varför??!?? ska det vaa onyttigt ?!?!? fan på det....

ehhhhh, vafan, äppelpaj då? hemgjord.
men palla baka.... LATMASK
hejhejhejhej, det är jag det. till 100 procent. hehe

och så ska jag tala om för er, att skolan gick bra idag också.
och det gör den imorgon också, och resten av tiden också.
sådeså! våga inte vända dig imot mig nu. då blir jag arghhh


nej men, ska fortsätta glo film
sen ska jag typ sovaa. trött som ett as.
hej på er !
 
o__O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback