SOMEBODY THAT I USED TO KNOW



hejhej hallå

glömt bort att jag äger en blogg, igen.. haha sorry sorry.
men ah, lovet har rullat på i racerfart slut snart ju............
åkt fram och tillbaka mellan österby och vattis hela veckan.
sovit själv två nätter. otrögt det va att sova lonley igår.
behöver skaffa mig en sovkompis. sover så mycket bättre då ju..

i helgen blev det lite partey, hemma hos carln både fredag och lördag.
därav dom två första bilderna här över :)

kommit hem 4 båda dagarna. lagon döda sådär. hahaaa.
men kul har det varit! skönt folk, skön stämmning allllllt bara rullade på.
så som det ska va :))

dock blev det en sväng in till sjukhuset på söndagp pgr av utslag på hela kroppen.
klia och svullna upp. icke kul. icke kul att behöva vänta 3 och en halv timme
på att få några tabletter........
me ja, dom börjar försvinna nu. har ingenaning om varför jag fick dom heller. menmen.
så äreeeeeeeeeeee


men nu jag längtar redan till nästa helg, har inget bestämt.men emelie kommer.
så lär bliiiiiiiiii as bra endå.
lever på helgerna, när jag får va ute på äventyr med dom jag älskar mest.
åh, så bra!

snart är det sista april också, lär bli azum det också.
sommarsommarsommar äre dårååå. mys.


ajaa, glo tv eller nått nu.
är ledig imorgon också. fusk, men ack så skönt .

pussss på er !


Gotye – Somebody That I Used To Know
bäääääästa låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback