new

lite nytt på bloggen, tryck F5 om ni inte ser någotttt nytt !
blev nöjd! dock vet jag inte om jag ska ha svart bakrund i rubriken och vit text eller så jag har nu....

ska strax till unkan med tove. men först dränka mina händer i varmt vatten eller nått.
Dom håller på att förfrysa och typ domna bort. Måste va nå fel på dom idag ..

jaja, fredag imorgon. uuunderbart×1000
ska till Uppsala med skolan vid 12. Sen går väl jag och tove runt på stan en stund innan jag måste åka hem.
Åka iväg till farbror och hans familj för middag sen umgås med mina fina brudar.

lördag har vi inte klarplanerad än. men blir säker awesome eftersom både fanny och emelie är i byn!

ja, unkan vareja.
pusssssss

Jessie J – Domino tycker den är bra!


så fiiin är jag, hatar dig och allt som har med dig och göra.
men du har inte gjort något, det är bara jag som är almänt dum i
skallen och vägrar att släppa ut dig ur min tankekrest.
dumchey.hejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback