Det är upp till dig nu var saken står



Hey!
Sitter o lodar framför mammas dator, har inget bättre för mig.
känns surt att tove är i vattholma hela lovet. för de sög ju.
Men men, hon har lovat o komma hit någon dag. Och jag får släpa mig dit ;)
bestämmer här och nu, att vi glor på film någon dag hos dig. FATTARU TOVE?

i lördags
va vi hemma hos moa och käka, jag,tove,erica och emelie.
sen gick vi vidare hem till jocke. va där ett bra tag innan vi gick ut o kolla läget.
åkte bil osv. riktigt bra kväll faktiskt :)

Söndags igår åkte jag till Uppsala med pappa, köpte vinterjacka,vantar,halsduk och ett linne.
När jag kom hem drog jag tove och martin och käka kebab. Bra gott!
Sen hem till martin o kolla på film innan vi gick ut en stund.
sen busade vi lite, bra kul. tyckte jag och tove iiiiafff,

eh, fan, ska fixa till mig lite
sen åker jag med niklas o lillasyster till tierp en sväng.

puss på er !

bra, osv!
Avicii – Levels - Radio Edit  grym låt, dock så har nog alla hört den ;)


Kommentarer
tovsan säger:

dörren står alltid öppen för dig kompis ! bara komma :)

2011-10-31 | 19:14:06
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback