helgen


ehe

söndag, farsdag så ska strax iväg till pappa och äta :)
Hunnit varit i örbyhus o fikat och julmarknad en sväng med niklas.
Ska strax hoppa in i duschen o göra mig klar.

helgen då,
fredags var jag,mois och tove ute en sväng. förbannat kallt.
så jag  tove,martin och fredrik kollade på skräckfilm hos tove.
killar var räddas, fegisar ;)
fast sen så sov tove hos mig.... så vi kanske var räddas endå ;)

lördags, träffade fadero en sväng på dagen.
kvällen spenderade jag och tove hemma hos kim.
Tog en timme för oss att bestämma oss vilken film vi skulle kolla på..  om inte längre.
Slutade med att vi kolla på stay alive. men ah, sen gick vi hem :)

bra helg, lungt. men så kan det väl få va ibland.
nej nu ska jag skynda mig lite,
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback