finns ändå dagligen så mycket som kan skada oss, ett snedsteg ut i gatan och helvetet har brakat loss

sitter här och chillar efter en sväng hem till Elina för trix och fix för utställningen.  kommer bli awesome.
full dag, fullproppad med grejer. Känndes det som. för mycket på engång..
en riktigt jävla bra sak, som gör mig så förbannat glad och stolt över mig själv är att jag klarade engleskan,
bara muntliga kvar. Känns så förbannat jävla skönt, har mitt fina G! oh, lättnad.

gjorde även svenska muntliga, tror nog att det gick ganksa så bra.
Får  tillbaka allt imorgon :):):):)

jag är glad tjej, även fast det är ganksa så mycket att fundera över just nu.
men snart sommarlov, snart inge mer österbyskolan och massa idioter.
även fast många av dom stannar kvar. hm. Får man säga så? ja, känns rätt.
för det är bara ren sanning.

nej, nu ska jag hm sova kanske.
tröttis.

godnatt på er!


Afasi – Natten Till Idag - bra bra bra


Kommentarer
toovve säger:

härligt kompis ! :)

2011-05-03 | 21:53:54
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
toovve säger:

sv;



hur då ? :S fanns inge bädda in och tog man länken uppe i sökfältet blev de ändå ingen länk jööö

2011-05-04 | 14:32:41
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback