Fredag

Äntligen fredag !
ska jag säga, som inte varit i skolan sen i tisdags morse ;)
Fast idag var jag där. Kändes as bra, sånna här dagar gillar jag.
Provet på hk:n kändes bra och lika så när jag satt med min lärare på matten
och gick igenom massa till provet på måndag.

slut tjatat om skolan. tråkigt.
Vid fem åker jag in till Uppsala med pappa för kinamat. mums
Sen när jag kommer hem blire nog att tröffa söta Amanda :)

och imorgon vet jag inte, nyss pratade vi om uppsala på kvällen.
Men blir nog inte så:) Får se vad jag hittar på istället.

jaja, nu ska jag städa mitt rum... om jag orkar vill säga... ;)
hej på rej!

åh, sommar

Kommentarer
tovee säger:

imorgonkväll är de du som hittar på nått med mig ! punkt slut ;)

2011-03-11 | 21:35:08
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback