något så ont måste ut till slut

Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller
och så länge man landar på sina fötter klarar man sig inte
och det finns inga kläder som tål det dåliga väder
du och jag haft så länge nu
och det känns som om jag har ett litet privat jävla moln över mig
som följer mig vart jag än går.
Och jag älskar dig men fan vad vi håller på



första dagen på sista terminen i österbyskolan avklarad,
om exat 5 månader så kommer jag slippa samma gamla bruna fula tegelväggar.
Åh, så skönt.

nu är jag helt slut, nätterna tar kol på mig.
Kan fan inte sova. Stora svarta ringar runt ögen, tjena!
ska iallafall ta mig till gymmet vid sju och gymma med bra brudar.

bara två ord till, kex och fantadig.
Mina och beas nya ord ♥

hare gött!


Kommentarer
tja säger:

det där första, är det en låt eller dikt?

eller något du skrivit själv..

:)

2011-01-11 | 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback