en sång för alla dom

Händer inte mycket, därför dålig uppdatering.
Kan ta det lite kort, vad jag har gjort om dagarna i alla fall ;)
Tisdags, film chill med tove, chips och dipp. Sen mat hemma
hos mormor och morfar, hemgjorda köttbullar brunsås, finns ingent godare.
Sen till Uppsala i racer fart med pappa för att kolla på bio, svinalängorna.
åh,filmen var as bra. Fast hemsk, usch. och tänk att det finns vissa barn som har det så hemma....

Onsdags/igår, vad gjorde jag då? hmm, jo var och gymmade med pappa.
Sen en fika på hemmbageriet. Hem åt, och sen fort som fan in till Uppsala för att hämta datorn.
Åt glass på ikea med syster ryster. :D
Sen när jag kom hem kollade jag lite på tv sen gick jag ut en sväng med tove,
helt dött... Åkte hem med toves rally mamma och satt inne hos mig och drack té
jag råkade cutta mig i fingret. hehehe, sa till tove att va försiktigt för att kvinen va mega vass. (A)

idag skulle vi igentligen till vattholma och åka scoter.
men blev inte så :(
Ikväll kommer lite folk hit, äta mat och så :)

så, nu har jag tagit det lite kort ... ;)
Ska städa lite, fast vet att jag inte kommer orka göra det ändå. hahahah .

Ha't bra !
pussss

Ison & Fille – För Alla Dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback