Du skrattar och kysser min hals och jag minns varför jag föll för dig varför jag alltid föll för dig

Halloj
Onsdags kväll, och en trött maja. Vad har jag gjort?, eftersom jag inte får sova
som en normal människa på natten. Drömma konstiga drömmar och vakna hela tiden.

annars då, jo då. Skolan som vanligt. Längtar till helgen!
Lördag, hoppas fasiken på att det blir kul! behöver det.

suttit och kollat på sveriges mäster kock nu på kvällen och druckit te.
Och nu ska jag gå och lägga mig.

blablabla, kan inte skriva.
godnatt på er!


en gamal bild på mig, sen 5an eller 6an .hehe

Kommentarer
tovee säger:

ingenting kan stoppa oss nu ! tagggaaa :D

2011-01-13 | 18:10:47
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback