söndag

världens segaste dag, helt slut! Somnade inte förns 3-4 igår pgr av min magjävel.
hatar att va tjej ibland..... och så hosta jag som en idiot, sprang och leta efter alvedon,
värmde riskudden och allt va det va. bra drygt!

annars då, legat och degat framför tvn hela dagen.
kollat på horton, måste nog va den bästa animerade barn filmen alltså (A)
kattis är så söt.. hihi

ska äta snart, sen måste jag släpa mig ut och gå en sväng.
va inte ut på hela dagen/kvällen igår nästan.. och inte idag heller...
senare blir det chips och dipp framför solsidan och wallander med bästavän.

puss på er!

visst är jag rätt söt när jag sitter och proppar i mig glass
som att det inte finns någon morgondag ? (A)
typ 9 bast där.. hehe

Kommentarer
tovee säger:

yeea :) sööt !

2011-02-20 | 19:27:29
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback