sen en tid tillbaka

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

-och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär
Och insett att jag måste börja om
Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där
Men snart ska jag hitta den jag är




nationellt prov imorse, gick good i think.
känndes så i alla fall :)
efter skolan tog jag med mig biff bea och drog till gymmet.
sen har jag suttit hemma och pluggat matte..

så jevla skönt att det är fredag imorgon,
och på lördag då åker jag och en snygg tjej + våra snygga mammor
till kista för att shoppa loss ( i hope )

ser ut som det kommer bli en bra helg!
nu ska jag sova strax, godnatt

Kommentarer
tovee säger:

vi måste hitta massooorrr

2011-02-10 | 21:34:07
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback