polis polis potatisgris

hallå!
Vilket jälva väder det har varit!! massor med ful,dum,äcklig vit snö..
Skulan today, chilligt. Var där till elva sen var jag till vårdcentralen och greja.
Sen har jag sovit. hihi.

och nyss var ja och fika med far min,
kryllar av poliser på byn. Läskigt :o
om några år  kanske det är jag? ehee.

njea, ikväll blir det chill här hemma.
för kallt för att gå ut. Ladda upp med filmer och chips i sängen låter rätt bra tycker jag ;)

men måste dela med mig av två störtsköna låtar
Lasse Stefanz – Felicita
Rolandz – Jajamen
finns det nå bättre eller? tveksamt!
haha

pussshej


och lägger bara upp bilden för att han har så fin skjorta på sig, eller? ;)
mums

Kommentarer
tovee säger:

felicita <3

2011-02-11 | 19:14:18
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback