lördag


tycker lite synd om tove som har miljontals bilder på mig på hennes kamera (A)


hej!
Jag lever fortfarande, bara inte suttit vid datorn idag.
Igår kväll var riktigt lyckat, jag hade grymt kul med mina fina vänner. Tack alla!'
Kom hem lite före tolv och slockna direkt.

idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, degat i sängen hela dagen och en fika med pappa :)
Har precis duschat och ska gå in till Tove snart, vet inte riktigt vad vi ska göra men det visar sig ;)
tror knappast vi går ut och knallar iaf, för kallt för det..

men vi hörs,
pussss !

Kommentarer
tovee säger:

inte bara på kameran maja..haha :)

2011-02-19 | 18:23:36
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback