från 10 till 0 på en minut

hej
sjukt otaggad till allt. skolan, blä.. allt allt. bara sådär helt plötsligt.
vafuck beror det på?hm
ska i alla fall sätta mig och kolla på 112-på liv och död och käka tårta.
sen ska jag sova. gör endå ingen nytta.

fastnat för en låt har jag gjort också,
den är väldigt fin. och stämmer, eller ska stämma tycker jag,
stämmer för mig och mina fina vänner i alla fall.
så enjoy
Bruno Mars – Count On Me


nje, nu vill jag ha lov.
och slippa skolan. för nu är jag riktigt skoltrött.
underbart och få slippa österbyskolan.
den 28 ska jag söka, sista dagen. yes.
så jag har lite tid kvar och tänka i alla fall.

senast idag sa en fin tjej att tänka posetivt hjälper.
men så fan att jag kan tänka posetivt. finns inte på min karta idag.

puss på er.
hoppas ni är lite gladare än mig.




Find out what we're made of
When we are called to help our friends in need


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback