hos tovsan



halloj
Sitter hemmma hos tove i vattholma, ska sova här inatt.
eftersom jag inte pallar gå i staden imorgon med tung väska. hahah lat.
Ska hit imorgon igen efter skolan och staden sö.

Fina brudar kommer hit för taco mys sen kanske det dycker upp lite fler :)
Hoppas kvällen blir toppen, men det brukar bli bra med brudarna!

idag blev det en sväng till gimo vid 2.
sen österby för kebabrulle med tovsan och sen hit.
Här har vi druckit kaffe och städat. hahhaha.
Lär ju bli ganska sent ikväll så kommer va helt slut imorgon kväll typ (A)

eh vafan, tar tid på tove hur länge hon badar. hon tror hon är snabb som blixten
men tror nog tyvär jag måste spräcka den synen av sig själv, för det stämmer inte riktigt ;)
15 min än så länge. haha !


aja, hej på er så länge!


Kommentarer
tovsan säger:

men hallååååå 15min är väl ingee ;)

2011-12-20 | 21:32:04
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback