Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti så som jag gjorde nyss

hej!
Sitter o fixar ner lite musik till telen, eftersom min spotify vägrar funka på mobilen...
Hade tråkigt på kvällskvisten så drog till vattholma, sådär 3 minuter innan bussen gick. Men jag hann!
Tove möte mig, med kaffe? hahah,störd. Men så vare.
Drog hem till henne en stund efter vi hade loodat ute. Fixade skiva och så.
Sen tog jag tåg och buss hem.

Träffade Moa och Erica + massa andra innan jag traskade hem :)
Tove kommer hit imorgon, det snackas om öregrund med grabbarna. Skulle sitta hur bra som helst!

ja, det var väl allt för mig då.
Får buga och bocka.

nu fixa in låtarna på tegelstenen sen slagga.. rycktades om att tove skulle ta halv tolv bussen imorgon.
hmm, ja

godnatt!

Kommentarer
tovsan säger:

aa annars jävlar gör jag och nikke en deal och kommer och häller en stor fin hink vatten över sovande maggan ;)

2011-08-05 | 02:09:36
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback