visst du kan skratta och låtsas som ingenting,men jag vet allt om dig för du har varit min.Du är nån annan nu i och för sig,




hej kompisar!
Nyss hem kommer för en sväng ute i det fria med Tovsan. haha.
Suttit vid skolan och pratat lite med martin. Pratat lite om vad som händer på kvällen på lördag,
fortfarande ingenting... Men men :) kan nog bli bra endå, med rätt folk!

skolan som vanligt, rätt trögt. Vill bara ha sommarlov, nununu!
o imorgon kommer jag faila, men skiter väl jag i. inte hela världen. och så var det det ;PPPPPppPP

nej, göra något vettigt.
sen sova!

hej på sig

Kommentarer
toovve säger:

snygg maja ! yääää heja heja och hoppas på en bra valborg !

2011-04-28 | 22:21:09
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback