fredag,lördag,söndag

hey!
fett dålig seriös uppdatering i helgen.
Men har haft fullt upp, och massa skoj!
Fredags var jag som sagt i uppsala med pappa, teater o så. Den var bra!
Senare på kvällen gick jag hem till niclas, han och fredrik lana. Kolla på någon zombie film.
Kom väl hem runt 2 kanske, slockna direkt.

lördags, hjälpte pappa med veden hela dagen, där av en 1000-lapp rikare.
Sen åkte jag till tove i vattholma, skulle sova där.
Men icke sa nicke, vi for till österby. Kika förbi hos niclas en sväng
sen vidare för att träffa alva,jessica,axel + några till. Galet, men grymt kul !
tackar för det tjejer, och killar.

idag har jag bara chillat,pumpat cykeldäck,åkt moppe,hoppat över vattendiken,
fikat,sovit,pluggat,badat,gått,kollat tv,lyssnat på musik,varit i örbyhus och lite till :)

en as bra helg, tack för det.
+ att det fan är vår nu, SNART sommar. SNART sommarlov.
kan inte bli bättre. älskaaaaaaart


egoist, ahe. som alltid.
Alexandra Stan – Mr. Saxobeat - Radio Edit braskön

Kommentarer
toovve säger:

tack själv kooompiizzzzzzz,eeelskar diiigh fjårtizkompiz,puzzzzzzzzzz

2011-04-10 | 22:08:10
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback