We'll walk this road together, through the storm.Whatever weather, cold or warm



H e l l u
Herregud så dålig jag är på att blogga känner jag. Blir alltid ett:hej idag har jag gjort.... inlägg.
Vet att det kanske inte är det roligaste att läsa. Menmen. Blir inte roligare en så på ett tag.  Har inge ork
till att skriva ihop något annat.

Men idag har jag varit i skolan.... skolfoto, två gånger. Först med 9:1 sen med gamla B klassen ;)
Fick göra lite som vi ville eftersom det inte hamnar i skolkatalogen. Jag saknar våran klass, saknar Björn saknar Nina :( Även fast det var kaos i klassen för det mesta, men klassen var bäst,är bäst och kommer allitd va bäst inge snack om saken !

nej nu ska jag ner och äta snickers kaka som jag och mamma har bakat :D
ha det king, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback