Stort misstag

Tjenixen!
Blev hemma från skuuliish idag också, skulle aldrig gått ut igår.
Sämre idag, halsen gör ont igen :( Ledsnat på det här...
Jaja, vart ville jag komma med det här inlägget? haha
´
Finns inte mycket att skriva om när jag bara sitter inne hela dagarna.
Fast igår var jag ut en sväng och träffa Emelie och Tove + lite annat folk.
Sluta med att vi hamna hemma hos Emelie och satt och drack kaffe och åt kakor?
Trevligt sörru, sen gick jag och tovsan hem, gick och lag mig på en gång typ.
´
idag då? Skulle in till Uppsala efter skolan egentligen, men det skeet sig ju.
Får väl sitta inne och dega hela kvällen.......
Nej-fan-skärp-dig-nu, ingeee depp. Nu sätter jag mig och kollar på någon film och har det bra..

ha det king, tjingeling!
bjuuder på några bra låtar
Sean Kingston featuring Nicki Minaj – Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj
Jay Sean – 2012 (It Ain't The End)
Lil Wayne – Right Above It - Explicit
Eddy Wata – I Like The Way - Original Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback