never say never

glömde bort att jag hade en blogg ett tag där ;) hehe..

Vad hände i lördags?
Jo, tog det rätt chill med bra vänner ute och hemma hos tove. Finns inte mycket mer att säga?
På söndagen åkte jag med pappa till Uppsala klockan 11, lämnade in mobilen på lagning och köpte vinterjacka :)
Sen leta jag rätt på mormor och morfar och gick runt och kolla på skor ett bra tag, självkart hittar jag inga.

Sen hem och ut ganksa snart och träffa pl och martin.
Satt ute och drack coola och chilla gärnet :)

Skolan idag nästan som vanligt, hade språkdag.
30 min långa lektioner hela dagen, och fick sluta en timme tidigare.
Vilken gör dagen till enbraskoldag.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
göra lite läxor kanske. ah, ha det bra!

puss



höööst


Kommentarer
tovee säger:

bild på jackan tack (A)

2010-09-27 | 22:28:27
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback