Jag kunde inte bry mig mindre

Tjenixen!
Palla inte blogga igår, eller jag hade ingent vettigt att skriva.
Fast det har jag väl inte nu häller, men ;) Fortfarande hemma och är sjukling, intekulalls.
Låg hemma hela dagen igår, sov,kolla tv, käka nudlar och sov lite till. Sen hem till mormor och
morfar och åt grillat. Får psykbryt av att sitta inne fan...
Men imorgon blire skolan, tror jag. Om jag inte blir sämre.... Emelie kommer ikväll också!!!! :DDDDDDD
'
jaja, ska ner och käka lite frukost.
Sen sätta mig och kolla på sjukhuset, yeyeye!
´
pussss
´
Maskinen diggar't

Kommentarer
Caroline säger:

sv; Den är sjukt skön verkligen!

Hälsa Emelie! Kyss

2010-09-02 | 15:11:33
Bloggadress: http://aaugustibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback