helt förlorad i dig, herregud så dumt.



Tjenixen!
Ska försöka skriva ihop ett inlägg även fast jag har noll fantasi just nu. Kör på ett idag har jag inlägg...
Skolam som vanligt, trött som sjutton imorse. Fick tillbaka so provet, ett g på det :)
Sluta klockan två, hem och vara barnvakt. Körde Jeanette till film också. hmmm, träffa pl en stund också.

Nu ska jag ehm, äta sen ut en sväng med Tove ♥
Finns inte mycker mer att skriva..

Ha det king, tjingeling!


det suger, att jag är på samma plats igen, fast med en helt annan.
fast det dåliga kanske blir bra, i så fall skulle jag va världens lyckligaste

Kommentarer
tovee säger:

ehe,hoppas det är ok att jag kopierar (A)

du vet att jag finns hjärtat <3

2010-09-28 | 22:07:55
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback