..



Jag är vaken men blundar ändå
Är under ytan tills kroppen blir blå
Dina löften håller sanningen varm i hjärtat som brann

Hur kan nåt så stort förvandlas
Hur kan man tappa orken att andas
Att andas

Jag blundar
Och håller andan lite till
Hjärtat stannar
Fan vad ska jag ta mig till
För jag vet att 100 år från nu
Kommer det alltid vara du
När jag blundar


Hellu!
Va hemma från skolan idag med, och blir förmodligen det imorgon med.Fortfarande sjuk, dö trisst.
Men till helgen måste jag va friiiisk, då kommer saknade Emelie, då ska vi brudar ha skoj,like always! :) ♥

Men inte gjort ett smack idag, bara legat och kolla på film eller tvn.
Ska kika runt lite här sen kolla på kungarna av tylösand


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback