Onsdag

heeej
Kom nyss innan för dörren typ, drog till Unkan med tovsan.
Suttit där och kollat på när grabbarna bråttas. haha.
Regnar som sjutton gör det också, dö trisst fan.

men har inte hänt mycket sen sisst jag skrev,
eller va i Uppsala igår, hade pengar. Men som alltid när jag har pengar
så hittar jag ingenting typ, den enda jag fick med mig hem var en svart tröja från gina
och underkläder. Jag vill ha massor med nya kläder, m e n   h i t t a r   i n g e n t i n g! åhh, stooora problem.

skolan har gått toppen, kanske bara för att vi har lov snaaaart.
underbart gånger miljoner!
sen skola en vecka, sen praooo. mmmmmh, jag älskart!

nej, nu ska jag fixa mig ordning.
Ni vet, tvätta av sminket och borsta gaddarna.
Sen sova, orkar inte kolla på kungarna i tyrösan today, tar det imorgon efter skolan.

babblat på om massa ointressanta saker,
men, ah, godnatt sööötnosar


en bild på min söta kusin som jag inte träffat på år och daaar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback