jag tar dig ''om jag vill ha dig''

Tinchy Stryder – Number 1 - Feat. N-Dubz
Sean Kingston – Dry Your Eyes


helluuu
Hemma från Tovsi nu, åkte dit igår natt, även fast jag inte skulle. hihi.
Drog hem till Cilla vid 5, åt mat och fika. Sen mötte jag tove, så drog vi dit igen.
Sen ut en stund och kolla läget. Hände ingenting alls, så vi drog hem till mig och dunka musik och hade det bra.
Pontus och Anton var där en stund också :)
Fick hämta mina syskon runt 12, sen vid 1 åkte jag och Tove med hennes mormor och morfar hem till henne i vattholma, käkade tacos och hade det bra.

Vi gick väl och la oss efter 4 när hennes pappa hade kommit hem.
Övertrötta, så somnade inte direkt utan låg och toka oss ett tag där.
När vi vakna blev det ostbågar,cola och mysteriet på greveholm.
Tog halv 5 tåget hem och nu sitter jag här och tar det lugnt.
Måndag imorgon, en hel vecka med skola igen dårå.

nu tänkte jag sätta mig och kolla på en film och mysa ner mig i sängen.
Pusssss !


btw, jag saknar Emelie, enormt mycket! ♥

Kommentarer
tååvve säger:

haha galna tjejer på G där ;)

2010-10-12 | 20:05:31
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback