Det är ingen idé

Vem ringer mig från okänt nummer? jag dissar privatsamtal.
Varför ringer du från okänt nummer? ska vi snacka så ringer jag.
Nej jag svarar aldrig okänt nummer, jag dissar privatsamtal.

Partillo Productions – Okänt Nummer



heeej
Precis kopplat in mina högtalare till min dator, dom var med hem till Tove i lördags ;)
Så nu lyssnar jag på musik, på högsta volym! bradebrade
Varit i skolan, gjort prov som kändes bra faktiskt :)
Ska bädda om i sängen och plocka undan lite i rummet och göra matte läxa.
Sen halv 8, åker jag och gymmar med bea och viktoria.

imorgon har jag utvecklingsamtal.... ejokej. hatar sånt även fast dom brukar va snälla :oo


vi hörs,heeej!

...... på okänt nummer, kommer aldrig kapten svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback