noll ork

''hej,idag har jag.... '' nej fan pallar inte.
Har inte gjort något intressant så har nooothing att skriva just förtillfället.
Skulle till stan idag, blev inte så. Ska/skulle till tove i kväll, 3 buss resor kvar...
vilken inte räcker eftersom vi hade tänkt att åka in till uppsala imorgon. och jag ska hem ikväll.
Hur gör vi dårå?! bara välja lixom, men om vi säger såhär
- att välja har jag inga problem med ,utan det är att välja bort som är svårt !...

får se hur det blir med det där :)
Annars kan jag ju stanna hemma ikväll, åka till uppsla imorgon.
Och på vägen hem stanna hos tove, då räcker mina tre resor perfeekt.
Men, jag kommer ha tråkigt ikväll....

Roligt och läsa om mitt stora problem, jag vet.
Men nu ska jag p l u g g a lite :)

puss

Kommentarer
tovee säger:

haha vi ses imörrn istället <3

2010-11-04 | 22:44:07
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback