mitt eget resultat utav egna keffa val

Hej sötnosar!
Kom nyss in, varit ute en sväng med Tove. Gick till sporthallen och värmde oss.
Så förbannat kallt ute, tror jag avlider vilken minut som helst, uscha! 
Var i skolan idag, en kort dag. Fett skönt! Jeanette och Amanda lyste upp min dag, knäppskallar!♥

men ah,mmh,nej,jo,nej,eller kanske.
Snacka gojja är min grej.

Och hörrnii det är fasiken jul snart, första advent på söndag.( för er som missat det )
Oh shiiit pommes frites alltså.
Nästa veckan fyller bästa tove år, på onsdag.
Och pappa fyller år på lördag.
måste in till stan... :) mohahaha.

nej, ska lägga ner detta inlägg, kommer inge vart.
Städa rumet lite kanske om orken dycker upp...
Sen dejta kudden

pussss och godnatt!



Kommentarer
tovee säger:

<3<3

2010-11-23 | 22:27:57
Bloggadress: http://toovvs.blogg.se/
Amanda säger:

Sötnos, älskar dig :) <3

2010-11-30 | 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback